Reklama v místě prodeje

únor 28, 2013

firemni-hypoteka

Vyrábíte, prodáváte nebo poskytujete služby? Přemýšlíte o efektivní reklamě pro svou firmu? Využijte možnosti reklamy v místě prodeje. Jedná se o velmi účinnou reklamu, přímo na očích vašich potenciálních klientů a zákazníků. Budova vaší firmy může být teď nenápadná, s reklamou v místě prodeje se však rázem stane nepřehlédnutelnou.

Za myšlenkou reklamy v místě prodeje stojí asociace POPAI. Jejím hlavním cílem je vytvořit komunikační síť pro výrobce a dodavatele, zadavatele reklamy, reklamní agentury a zástupce maloobchodu. POPAI se také podílí na jejich vzdělávání, realizuje průzkumy a odborné akce, podporuje kulturu a další rozvoj marketingových činností. Asociace byla založena již v roce 1936. V současné moderní podobě se s ní můžeme setkávat od roku 1988, v Evropě pod názvem POPAI CENTRAL EUROPE od roku 2001.

Světelná reklama a její využití

V praxi se pak můžete setkat s tak zvanou světelnou reklamou. Můžete ji spatřit u supermarketů, hypermarketů, obchodních domů i na drobných obchůdcích a firmách, které se chtějí zviditelnit. Dnes se světelná reklama běžně instaluje na střechy budov, na jejich stěny nebo na kovové konstrukce - reklamní věže. Zabírá malé i velké plochy, v závislosti na tom, kolik se do ní její zřizovatel rozhodl investovat. Reklama je osvětlena LED diodami. Podsvíceny mohou být pouze textové nápisy a grafická loga, oblíbené je také podsvícení celého reklamního panelu.

Mnoho lidí dnes cestuje v brzkých ranních a pozdních odpoledních či večerních hodinách. Obyčejnou reklamu na billboardu tedy snadno přehlédnou. Pokud je však plocha nasvícena, pravděpodobnost, že ji spatří a vám tak reklama přinese nějaký užitek, je mnohem vyšší.

Výroba reklamy na míru

Na výrobu světelné reklamy se v ČR specializuje několik firem. Jednou z nich je i společnost Prost, která vytvářela reklamní panely například pro ČEZ, Hornbach, Kaufland nebo Giga Sport. Základem výroby světelné reklamy je použití kvalitních materiálů s dlouhou životností.

Ačkoliv reklama představuje vyšší prvotní investici, dokáže bez povšimnutí fungovat po mnoho let. Tato investice se vám tak postupně navrátí v přílivu nových klientů, zákazníků nebo obchodních partnerů.

Prost se kromě světelné reklamy soustředí také na orientační systémy, které se využívají v budovách i ve venkovním prostředí. Zabývá se také gravírováním nebo digitálním tiskem.